martes, 2 de julio de 2019

TRABALLOS REALIZADOS DESDE AS ÁREAS DE LINGUA CASTELÁ E ORATORIA.

A profesora Pilar Charlón Redondo, involucrada no Proxecta, traballou a temática da igualdade e a prevención da violencia de xénero con distintas actividades ao longo do curso, entre elas:


AVALIACIÓN INICIAL

A avaliación inicial de 2º, 3º e 4º de ESO en  Lingua castelá tiña como texto para analizar a canción La puerta violeta, de Rozalén; os alumnos debían recoñecer o tema, o argumento e os recursos literarios utilizados na canción pero, ademáis, na seguinte sesión adicamos toda a clase a desentrañar o verdadeiro sentido do texto e a simboloxía e a realizar un pequeño debate acerca da violencia machista.

ORATORIA

Durante o curso tratamos o tema da igualdade de xénero de diferentes formas:

- Fixemos unha tertulia informal con moderador para falar do Reparto das tarefas domésticas nas familias (entre os pais, pero tamén entre os avós)

- Realizamos un debate sobre Os trastornos da alimentación e analizamos algunhas das causas como a o rol da muller na moda, na publicidade e, en definitiva, na sociedade.

- Os alumnos fixeron un discurso inspirador no que tiñan que falar duha muller que fora importante na sua vida.

LINGUA CASTELÁ  2º ESO

Para traballar o Conto literario e os elementos da narración, limos varios contos de Emilia Pardo Bazán e aproveitamos a ocasión  para reivindicar a figura da escritora visionando fragmentos da película A condesa rebelde, de Zaza Ceballos.

LINGUA CASTELÁ  4º ESO

Cando explicamos o tema do Realismo e Naturalismo, limos o conto de Las medias rojas, de Emilia Pardo Bazán e logo debatimos o papel da muller no século XIX e no XXI.

No hay comentarios:

Publicar un comentario